2 3 4

sábado, junho 04, 2011

Beleza doentia

Introdução -Inglês
He/she was once a girl, that was fat, but, it was happy being fat. Until that one day the friends of the school began to nickname she of cow, shoots and other obese bugs. Since that day, she cries hidden at the bathroom, it forces the Vomit after eating and practically he/she lives of wind.

Don't approach, I don't want to get hurt, be not my friend, I don't deserve his/her friendship. I am the worst fat of the world. I deserve the isolation and the solitude. I wanted to be in the middle of a crowd, but, they would leave bruises. Because hurt who love, besides to me same.

Some day all this will pass, to worsen or to get better. I will look at things that I do today and I will cry or to smile, to be proud or the memory will get hurt. Some day I won't be in front of that computer, nor I will feel that same pain, I will feel pains different, good or bad. I don't know if I will get to live a long time, but, if it arrives, he/she would like to have me cured of that disease, that obsession for the thinness, inexistent perfection.

I was happy and I didn't know, I ate of everything and me adored my body. I had 56 kilos, but I felt a princess. Today, with 36I feel a garbage.

Introdução - Tradução - Português
Era uma vez uma garota, que era gorda, mas, era feliz sendo gorda. Até que um dia os colegas da escola começaram a apelidar ela de vaca, baleia e outros bichos obesos. Desde esse dia, ela chora escondida no banheiro, força o Vômito após comer e praticamente vive de vento.

Não se aproxime, não quero te ferir, não seja meu amigo, não mereço sua amizade. Eu sou a pior gorda do mundo. Mereço o isolamento e a solidão. Eu queria estar no meio de uma multidão, mas, eles sairiam machucados. Pois costumo ferir quem amo, inclusive a mim mesma.

Algum dia tudo isso vai passar, piorar ou melhorar. Irei olhar para coisas que faço hoje e irei chorar ou sorrir, me orgulhar ou a lembrança irá me ferir. Algum dia não estarei em frente a esse computador, nem sentirei essa mesma dor, sentirei dores diferentes, boas ou ruins. Não sei se chegarei a viver muito tempo, mas, se chegar, gostaria de ter me curado dessa doença, essa obsessão pela magreza, perfeição inexistente.

Eu era feliz e eu não sabia, eu comia de tudo e eu adorava meu corpo. Eu tinha 56 quilos, mas eu me sentia uma princesa. Hoje, com 36 me sinto um lixo.


O que acharam? Digam e posto mais!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

www.flickr.com